Feestelijke opening KinderzwerfboekStation

Op het schoolplein

De oudercommissie heeft obs Den Boogerd verrast met een heuse KinderzwerfboekStation. Dé perfecte ruilplek voor gelezen kinderboeken voor alle kinderen uit Aalst en verre omgeving! Onder luid applaus van alle kinderen en ouders door de leerlingenraad van obs Den Boogerd werd het KinderzwerfboekStation geopend. Het Kinderzwerfboek is een initiatief van het Nationaal Fonds Kinderhulp en wil alle kinderen de mogelijkheid bieden om leuke boeken te lezen.

Hoe werkt het
Je kiest een boek dat je leuk lijkt. Het boek is nu van jou, je mag er mee doen wat je wilt! Je mag het lezen, thuis houden of verder laten zwerven in de wachtkamer bij de tandarts, de kantine van de voetbalclub of bij je nichtje of neefje. Je mag ook zelf een zwerfboek brengen maar het moet niet. Wil je een kinderboek laten zwerven en wil je het graag volgen om te zien waar het terecht komen zal. Meld je boek dan eerst aan op www.kinderzwerfboek.nl.

Heb je een kinderzwerfboek mee genomen uit de kast waar een zwerfcode op staat dan kun je op de website kijken waar het boek allemaal al geweest is en waar het vandaan komt!

Veel leesplezier en omzwervingen gewenst!