Gezonde school

Het valt ons op dat kinderen het fruit erg lekker vinden. Op Den Boogerd willen we graag een bijdrage leveren aan een gezond eetpatroon omdat je hierdoor lekkerder in je vel zit, minder snel griep krijgt of verkouden bent, je fitter voelt en daardoor beter kunt concentreren en leren.

Vanaf november 2023 t/m april 2024 doen we weer mee aan het schoolfruit project. We krijgen dan genoeg fruit om 3x per week met de hele klas fruit te eten. Woensdag blijft de vaste fruitdag voor de hele school. Op deze dag eten we allemaal fruit. U mag ook een ander gezond tussendoortje meegeven. Maandag en vrijdag moeten de leerlingen zelf iets meenemen.

Op Den Boogerd worden verjaardagen natuurlijk ook gevierd. Gezonde traktaties worden erg op prijs gesteld.