Uw kind inschrijven

Wilt u uw kind inschrijven op onze school? Dat kan! Gedurende het hele jaar is er de gelegenheid tot het inschrijven van uw kind.

We hebben de volgende tips voor het invullen van het formulier:

Na ontvangst neemt Gerion Goossens (directeur) contact met u op om de inschrijving te bespreken. Nadat de inschrijving bevestigd is, ontvangt u informatie over hoe uw kind kan starten op Den Boogerd. Lees ook: Starten op Den Boogerd.

Voor het inschrijven van kinderen die al op school zitten en verhuizen, kunt u het kennismakingsformulier gebruiken. Wij nemen dan zo spoedig mogelijke contact met u op.

Na ontvangst zullen wij vrijblijvend met u een gesprek inplannen. We bellen u terug.