Afscheid van de leerlingen raad 2022-2023

Vandaag hebben we afscheid genomen van de leerlingen raad bij ons op school.

Ze hebben ongeveer anderhalf jaar in de raad gezeten en met veel plezier hun taken gedaan, hun meningen gedeeld en hun ideeën laten horen. Twee van onze leerlingen Jan en Tess gaan naar het VO. De andere vier willen graag herkozen worden. Dani, Lance, Jessie en Nine mogen in september nog de nieuwe verkiezingen organiseren. Wie o wie komt er dan in de nieuwe raad?

We kijken met zijn allen terug op een hele fijne tijd waar in ze veel geleerd en gedaan hebben. Het zwerfboekenstation openen, de juffendag traktaties organiseren, de techniekochtend regelen en uitvoeren voor de hele school, het goede doel mee uitzoeken voor de sponsorloop en de cheque overhandigen en op de open dag ouders rondleiden. Kanjers zijn het.

En de laatste ochtend als bedankje een lekker taartje en een spelletje pool.

Lieve kinderen van de leerlingen raad, heel hartelijk dank voor al jullie toffe medewerking en enthousiasme.