Kennismaking

Het is belangrijk dat u een fijne school vindt, passend bij u en uw kind. Daarnaast wilt u dat uw kind goed onderwijs krijgt en zich prettig voelt op school.

Om meer te weten te komen over onze school, hebben wij de volgende tips:

• Schoolgids: hierin vindt u uitgebreide informatie over onze school.
  • Website: ook op deze website vindt u uitgebreide informatie.
  • Onderwijsinspectie: hier leest u wat de onderwijsinspectie van onze school vindt.
  • Scholen op de kaart: geeft een compleet beeld van onze school.
  • Andere ouders: informeer eens bij andere ouders in de buurt hoe zij onze school ervaren.

Als u nieuwsgierig bent naar onze school en graag kennis wilt komen maken, dan bent u natuurlijk van harte welkom! Tijdens een uitgebreide rondleiding vertellen wij u met plezier over hoe wij ons onderwijs hebben ingericht.

Wij nodigen u van harte uit voor een kennismakingsgesprek! U kunt hiervoor een afspraak maken via onderstaand kennismakingsformulier of via Gerion Goossens, directeur:
0418 67 26 26 – g.goossens@obsdenboogerd.nl

Voor het inschrijven van uw kind, verwijzen we u graag door naar: Uw kind inschrijven.

Na ontvangst zullen wij vrijblijvend met u een gesprek inplannen. We bellen u terug.