Nieuwe directeur Den Boogerd

Graag stel ik me aan u voor. Mijn naam is Gerion Goossens en ik ben vanaf 1 maart 2022 de nieuwe directeur op obs Den Boogerd. Na een hartelijk warm ontvangst door de leerkrachten en alle kinderen ben ik fijn gestart. Jessy van Meer, a.i. directeur, heeft me al goed ingewerkt en veel verteld over deze fijne warme school.

Zelf woon ik in Tilburg met mijn twee dochters maar wat een prachtige omgeving is hier de Bommelerwaard. Ik ben 54 jaar en mijn meiden 14 en 21 jaar. De laatste 18 jaar heb ik op bs Meander in Tilburg gewerkt als leerkracht en directieondersteuner / cultuurbegeleider bij het bestuur Xpect Primair. In januari 2021 ben ik gestart met het Potential Traject leidinggevende, dat ik in juli afrond.

Mijn ambitie om schoolleider te worden, wil ik graag waar maken hier op Den Boogerd. Vol vertrouwen en met veel plezier neem ik de dagelijkse leiding van school op me. Mijn werkdagen zijn dinsdag, woensdag en donderdag. Samen met u ouders, alle kinderen en collega’s gaan we er een mooie leerzame en plezierige tijd van maken. Hopelijk kom ik u de komende weken tegen voor een praatje om nader kennis te maken. En anders weet u mij te vinden via de mail of de telefoon.

Hartelijke groet,
Gerion Goossens